Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~CarolaSkalik | użytkownik

imię i nazwiskoKarolina adresWarszawa zarejestrowany09.10.2006 @19:46:33 ostatnio na stronie05.02.2012 @23:16:20

architekt

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty29 komentarze337 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
!minh    24.10.2007 @13:33:38
grupa WAPW http://www.digart.pl/grupy/131/WAPW dołączaj ;D
_______
http://minhdam.com - architektura, akwarela, fotografia
http://lineare.pl - szkoła rysunku i malarstwa
~jakubziom    19.09.2007 @17:37:08
Dzięki! ale myślę, że z tymi poszukiwaniami to troszkę przesada. Muszę przyznać, że np. część 'dynamizmu' w moich pracach nie była celowa, lecz wynikała z tego, że 'już mi się nie chciało i zamiast odłożyć na później kończyłem trochę na siłę Teraz wracam do powolnego dokładnego rysowania i malowania, ale na szczęście nie dlatego, 'że tak trzeba' tylko ponieważ mam na to ochotę Pozdrawiam!
ostatnio edytowane: 2007-09-19 17:37:37
!GregW    18.09.2007 @09:37:12
Dzięki że odpisałaś . Jednak pamiętaj że na pewnym etapie rozwoju bardzo trudno go ocenić. U osoby początkującej można go zaobserwować z pracy na pracę u kogoś bardziej zaawansowanego po 10 pracach a u osób jeszcze bardziej doświadczonych po roku itd. ...

~tomb    16.09.2007 @21:01:01
Hmm, czemu ja Cię nie mam w obserwowanych jeszcze..

Pozdro
_______
Ale kto by mnie tam słuchał...

!GregW    06.09.2007 @14:29:45
Gdyby twoja krytyka była bardziej konstruktywna i konkretna to bym nawet nic nie napisał . Pisząc ,że jest źle warto było by napisać dlaczego. W ten sposób jak oceniasz na pewno mi nie pomagasz ,a z twojej ostatniej wypowiedzi wynika że nie masz złych zamiarów . Napisz coś konkretnego to pogadamy

Pozdrawiam

P.S.
Z tymi ocenami to przesadzasz bo na tym serwisie są prace które są zdecydowanie słabsze a mają noty tak wysokie że aż dziw. Dając następnym razem powyżej przeciętnej pomyśl nad tym czy aby na pewno.
ostatnio edytowane: 2007-09-06 14:31:06
!GregW    06.09.2007 @13:26:18
Chyba masz jakiś problem . Skoro aż tak bardzo nie podobają ci się moje prace to po co je oglądasz??? ( z resztą wybiórczo ).
!GregW    09.08.2007 @13:13:21
Nie w każdej )
~Leniu9000    31.07.2007 @21:32:56
aaa noo mi siem to terż podoba ) w ogóle to ja zawsze kochałem geometrie i sama architekture to do tego juz niedfaeko
_______
Zapraszam !
~Leniu9000    31.07.2007 @16:58:51
dużo tej matmy i fizyki na architekturze? ^^ :D
_______
Zapraszam !
~Leniu9000    31.07.2007 @14:24:53
no to ja mam 2 lata ostrego przygotowywania sie ; ] ale... jakie są jeszcze wydziały/kierunki architektura.. ja słyszałem tylko o architekturze i urbanistyce
_______
Zapraszam !
~Leniu9000    31.07.2007 @01:03:46
oo widze ze studentka architektury na politechnice warszawskiej.. też chyba tam pójde jak sie nie dostane do krakowa.. i jesli w goóle sie gdzieś dostane.. w kazdym razie mam jeszcze 2 lata ; ) to prawda ze tam nie biora matur pod uwage tylko egzaminy>?
_______
Zapraszam !
~micorl    19.06.2007 @22:47:07
no nie wiem, chyba tak w przeciagu nadchodzacych dni bo zawsze festiwal konczyl rok
_______
zapraszam - WWW . MICHALORLOWSKI . PL - http://michalorlowski.pl/

UCZYMY RYSOWAĆ I MALOWAĆ - http://creosfera.com/

TUTORIALE AKWARELOWE - http://www.youtube.com/user/creosfera
~micorl    19.06.2007 @10:36:50
bylem wczoraj w naszym starym LO, dzis jest tam o 18 aukcja charytatywna w ramach wolontariatu i ducha, jako ze moj kumpel z bylej klasy nadal sie tym zajmuje - zapraszam. bedzie aukcja prac, sam tez cos im podrzucilem
_______
zapraszam - WWW . MICHALORLOWSKI . PL - http://michalorlowski.pl/

UCZYMY RYSOWAĆ I MALOWAĆ - http://creosfera.com/

TUTORIALE AKWARELOWE - http://www.youtube.com/user/creosfera
~tomeksurf    28.04.2007 @11:01:54
dzieki bardzo za komentaplener super sprawka tylko duzo zeczy przeszkadza hehe (natretne kaczki) no z przodu troszke malo ale kompletnie nie wiedzialem co maznac dzieki i pozdrawiam
~tomeksurf    27.04.2007 @21:52:47
mozna prosic o ocene i komentarz do mojej prackinie ma to jak profesjonalne oko http://www.digart.pl/praca/808808/chata.html
~nasti    23.04.2007 @20:28:26
przepraszam, że się tak męczę ale mam pytanie... bo słyszałam, ze osobom z poza Warszawy trudniej jest sie dostać na PW bo uczą sie na kursach innego rysunku, tzn na warszawskich kursach przygotowawczych rysuje sie dość specyficznie i "pod egzaminy wstepne w W"... czy to prawda jest?
~nasti    23.04.2007 @20:11:41
dziękuję za słowa otuchytrochę mniej się boję... a na PW złoże papiery z ciekawości jak mi pójdzie egzamin i jak wygląda ta rekrutacja od "wewnątrz"... a czy ty jesteś z Warszawy czy studiujesz w Warszawie?
~nasti    22.04.2007 @20:48:12
piękna galeria, profesjonalna ;P miałam ochotę sprobowac swoich sił na egzaminach wstępnych na PW ale po tym co u ciebie zobaczyłam chyba zrezygnuje ...
~AndrzejLewinski    22.04.2007 @08:26:35
no nie stoi w polu-fakt
~kilanziom    20.04.2007 @10:38:35
Karolina, mam do Ciebie pytanie. Kiedy byliście w zimie w Krakowie z Arturem to zdaje sie spaliście w PTTK, mm? Macie tam jakiś kontakt który moglibyście mi podać? To pilne. Dzięki.
_______
Człowiek secesja.
~Strict    19.04.2007 @20:02:01
dziekuje za komentarz świetna galeria, brak mi słów do tej ostatniej akwareli
_______
bo codzienność to jednostajny poemat
~AndrzejLewinski    18.04.2007 @22:04:48
aha tak se napisałem w takim razie lato......
~oskarimp    10.04.2007 @14:24:40
dzieki za rady jeszce z tym powalcze jak znajde czas pozdrawiam i zapraszam ponownie
~pieca    10.04.2007 @10:43:25
dzieki za rady, na pewno skorzystam tworze kolejna wersje;P
_______
PiecA
~tomeksurf    07.04.2007 @21:41:52
no dzieki bardzo za rady dotyczace mojego rysunku. Zawsze sie przydadza. Wesolych swiat. Pozdrawiam
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt